-
Ennaltaehkäisevät terveyden ja hyvinvoinnin etäpalvelut

Marieforsin toimintatapa


Terveydenhuollon etäpalvelut toteutetaan tehokkaasti yhdistämällä terveysteknologia, videoneuvotteluyhteys ja anturitekniikkaa sekä monipuolinen terveydentilan seuranta etäpalvelukeskukseen, joka on ympärivuorokautisesti hoitoalan henkilökunnalla miehitetty. Teknologian avulla tuotettuja, asiakkaan terveydentilaa kuvaavia indikaattoreita voidaan seurata ja analysoida reaaliaikaisesti, mikä mahdollistaa ennakoivat ja ennaltaehkäisevät toimenpiteet. Etäteknologia mahdollistaa tiiviinkin yhteydenpidon asiakkaaseen kustannustehokkaasti. Etäpalvelukeskuksessa arvioidaan lähipalveluiden tarve, jolloin myös ne saadaan kohdennettua nykyistä tuottavammin ja asiakkaan kannalta tarkoituksenmukaisemmin. 

Tavoitteena on parantaa asiakkaiden edellytyksiä itsenäiseen asumiseen niin, että asiakkaiden terveys ja hyvinvointi lisääntyvät samalla, kun sekä pysyvän laitoshoidon että lyhytaikaisen sairaalahoidon ja muiden kustannusintensiivisten palveluiden tarve vähenee. Etäpalvelun toimintaperiaate on esitetty kaaviona kuvassa.

 
Living Lab toiminnassa voidaan koekäyttää erilaisia palveluita sekä laiteita oikeilla asiakkailla ja havaita mahdolliset puutteet ennen kuin lanseerataan suurelle yleisölle.

Tapaamisessa avaamme miten ja millä lailla olemme ajatelleet toteuttaa palvelut sekä mitä ne tarkoittavat / ovat eri osapuolille

 
Yhteistyöterveisin
Raine Arponen
0400 738 044
raine.arponen[ät]mariefors.fi
LinkedIn

Mariefors Open Oy
Laurinlahdentie 2, 02320 Espoo
Palkkitie 1, 04300 Tuusula
www.mariefors.fi

Copyright © 2019 Mariefors Open Oy | Webbinen.net